2021m. Telema grynasis rekomendavimo indeksas (NPS) – aukščiausias per visus laikus

2021m. Telema grynasis rekomendavimo indeksas (NPS) – aukščiausias per visus laikus

Telema grynasis rekomendavimo indeksas auga iš eilės devintus metus. 2021 m. apklausos, kurioje dalyvavo 1560 respondentų, šis indeksas pasiekė 72,7. Apklausa mums suteikia naudingą grįžtamąjį ryšį apie klientų aptarnavimą ir produktų vystymą.

Telema klientų pasitenkinimas auga iš eilės devintus metus. 2021 m. NPS apklausoje 1560 respondentų mus įvertino labai aukštai, pakeldami indeksą iki 72,7. Remiantis B2B International, aukščiausi įvertinimai B2B rinkoje yra intervale nuo 65-70.

Džiaugiamės, kad esame laikomi vienais iš industrijos lyderių, tačiau tikroji vertė mums slypi gaunamuose klientų atsiliepimuose. Šie atsiliepimai padeda mums tobulinti ir plėtoti procesus ir pagrindinius produktus.

Pastaraisiais metais Telema eFlow, pirkimo sąskaitų apdorojimo automatizavimo įrankis, buvo vystomas ir yra nuolat tobulinamas dėka atsiliepimų. Šiais metais Telema PDS, produktų duomenų valdymo platforma, buvo paleista remiantis tais pačiais atsiliepimais. 

Telema EDI paslaugos sklandžiai veikia fone, palaikydamos ir automatizuodamos klientų tiekimo grandinės procesus. Kartą per metus Telema prašo visų savo vartotojų pasidalinti savo patirtimi, taip pateikiant mums daug teigiamų atsiliepimų:

 

“Viena geriausių įmonių Baltijos šalyse siekiant sklandaus darbo su EDI paslaugomis!” Raimondas Šulinskas, Husqvarna OÜ/Lietuva UAB

“Nuolatinis sistemos ir produktų pasiūlos tobulinimas. Greitas ir draugiškas problemų sprendimas, supranta kliento kalbą (net jei klientas nemoka paaiškinti  IT dalykų profesionaliai).” Guna Berzina, L´Oreal Baltic SIA 

“Profesionali komanda! Sprendimai, kurie tikrai tinka Jūsų įmonei!” Relika Aruoja, Realiseerimiskeskus OÜ

“Telema paslaugos priklauso klasei, kurioje nematomumas yra puikios paslaugos ženklas.” Holger Krause, Värvifoorum OÜ

“Skaitmeninimas yra būtinas visose verslo srityse. Naudodami Telema sprendimus galime sutaupyti laiko ir sunaudoti mažiau (žmogiškųjų) resursų bei būti efektyvesni.” Jaanus Murakas, E-Piim Tootmine AS

 

Kas yra NPS?

NPS, žinomas kaip Net Promoter Score, vertina klientų pasitenkinimą dviem klausimais: „Kiek tikėtina, kad Jūs rekomenduosite Telemą savo draugams ir kolegoms? ir kodėl?“. Atsakymai gali būti pateikiami 10 balų skalėje, kur 0-6 balus skiria nepatenkinti klientai, 7-8 – pasyvūs, o duodantys 9-10 yra laikomi lojaliais klientais ir įmonės gerbėjais.

Pastaruosius devynerius metus Telema kasmet gerino savo NPS indeksą. Apklausa padėjo mums geriau suprasti klientų poreikius ir teikti dar geresnes paslaugas.