Siigur Restaurants verslo sėkmės paslaptis – EDI
Kov 18, 2025

Sėkmingai valdyti restoranų tinklą nėra lengva užduotis, ypač kai tenka tvarkyti šimtus tiekėjų sąskaitų ir užsakymų kiekvieną mėnesį. Rankinis pirkimų valdymas tapo didžiuliu iššūkiu Siigur Restaurants, kuris valdo septynis aukštos klasės restoranus Estijoje. Todėl įmonė nusprendė įsidiegti Telema EDI Buyer sprendimą, kad optimizuotų veiklą ir sutaupytų laiko.
Paskendę administraciniuose darbuose
Prieš įsidiegiant Telema EDI Buyer, visi 7 restoranai užsakymus pateikdavo telefonu ir el. paštu, o sąskaitas gaudavo popieriuje arba elektroniniu paštu. Be to, kiekviename restorane pirkimų procesą valdė apie keturis darbuotojus. Kiekvienas Siigur Restaurants padalinys vidutiniškai atlikdavo 150 užsakymų per mėnesį, kuriuose būdavo nuo 2 iki 30 skirtingų prekių pozicijų. Užsakymų dažnis nuolat augo.
„Paskendome administraciniuose darbuose“, – prisimena Siigur Restaurants generalinis direktorius Mattias Põld. „Užsakymų kiekis augo, o dokumentai nuolatos kaupėsi. Atėjo laikas rasti sprendimą, kuris mūsų procesus padarytų sklandesnius ir greitesnius.“
Plečiantis restoranų tinklui, komandai reikėjo greitesnio ir popieriaus nereikalaujančio sprendimo, kuris sumažintų rankinį darbą ir padidintų efektyvumą.
Funkcionalumo ir saugumo paieškos
Siigur Restaurants pradėjo ieškoti tinkamo EDI sprendimo internete ir greitai išsiaiškino, kad geriausias pasirinkimas yra Telema. Telema tinklas jau apėmė daugumą įmonės tiekėjų, kurie buvo pasirengę optimizuoti procesus ir užtikrinti sklandų dokumentų apsikeitimą su restoranais. Be to, kadangi CompuCash yra sertifikuotas Telema partneris, įdiegimas buvo greitas, paprastas ir ekonomiškas.
„Mūsų pagrindiniai prioritetai buvo funkcionalumas, gera vartotojo patirtis ir saugumas“, – teigia Põld. Galutinį sprendimą priėmė įmonės buhalterijos, plėtros komandos ir aukščiausioji vadovybė.
Lengvas perėjimas prie naujos sistemos
Priėmus sprendimą, Siigur Restaurants kartu su Telema pradėjo EDI Buyer integracijos procesą. Įdiegimas skirtingoms komandoms vyko nevienodai:
- Baro ir salės darbuotojai sistemą perprato vos per savaitę, nes jau buvo susipažinę su CompuCash sistemomis, todėl didelių pokyčių nepatyrė.
- Virtuvės darbuotojai prie naujovės priprato lėčiau – visiškai įsisavinti sistemą jiems prireikė apie mėnesio.
„Bendras procesas buvo sklandus. Virtuvei reikėjo šiek tiek laiko prisitaikyti, bet kai tai įvyko, privalumai tapo akivaizdūs“, – patvirtina generalinis direktorius.
Daugiau nei 27 000 € sutaupyta per metus
EDI sprendimo poveikis buvo greitai pastebimas ir išmatuojamas. Įdiegus Telema EDI Buyer, restoranų tinklas sutaupė daugiau nei 175 valandas kiekvieną mėnesį, o tai sudaro daugiau nei 27 300 € per metus.
„Mes nebegaištame laiko rankiniam sąskaitų įvedimui ar užsakymų patvirtinimų tikrinimui. Dabar visas procesas yra daug greitesnis ir skaidresnis.“
Rūpindamiesi svarbesniais dalykais nei pirkimo sąskaitų faktūrų įvedimas, Siigur Restaurants šiemet planuoja atidaryti dar du restoranus – vieną Taline, o kitą Suomijoje, taip žengdami į tarptautinę rinką.
Daugiau laiko valdyti puikų restoraną
Kiekvienas restoranas, kuris kas mėnesį tvarko didelį tiekėjų užsakymų ir sąskaitų kiekį, turėtų apsvarstyti EDI diegimą. Kai Põldo paklausė, kaip trimis žodžiais apibūdintų Telemą, jis atsakė: „Greitis, saugumas ir patikimumas“, pridurdamas, kad tikrai rekomenduotų EDI kitiems Horeca sektoriaus verslams.
„EDI visiškai pakeitė mūsų darbo metodus“, – teigia Põld. „Jis pašalino neefektyvumą ir leido mums daugiau dėmesio skirti puikių restoranų valdymui, o ne skęsti popierizme ir skambučiuose.“
Kas toliau?
Siigur Restaurants ir toliau plėsis tiek Estijoje, tiek už jos ribų, taip pat diegs EDI ir naujuose restoranuose.
Tiems restoranams, kurie vis dar naudoja rankinį pirkimų valdymą, atėjo metas pergalvoti savo procesus. Jei Siigur Restaurants gali sutaupyti tūkstančius eurų ir šimtus valandų per metus naudodami EDI, įsivaizduokite, kokią naudą tai galėtų duoti jūsų verslui.
Siigur Restaurants
Su 2024 m. apyvarta 7,3 mln. € ir darbuotojų skaičiumi 120 įmonė yra viena iš lyderių Estijos aukštos klasės restoranų rinkoje. Restoranai naudoja CompuCash kaip kasos aparatų sistemą ir Standard Books verslo valdymo programinę įrangą. Vadovaujant vyriausiajam šefui Tõnis Siigur – vienam iš Estijos gurmaniškos virtuvės pradininkų su daugiau nei 30 metų patirtimi, tokie restoranai kaip NOA, Tuljak ir Paju Villa nustato aukščiausius kokybės standartus.
Užsisakykite nemokamą konsultaciją: