Tiekimo grandinių supaprastinimas su 4DOC EDI: Prisma žengia kitą žingsnį

Tiekimo grandinių supaprastinimas su 4DOC EDI: Prisma žengia kitą žingsnį

Mažmeninės prekybos verslo valdymas yra sudėtingas procesas. Kiekviena tiekimo grandinės dalis turi veikti efektyviai, ypač bendradarbiaujant su tiekėjais. Prisma, viena didžiausių mažmeninės prekybos tinklų Estijoje, žengia į priekį, diegdama 4DOC EDI sistemą. Elektroninių dokumentų naudojimas padeda pagerinti komunikaciją ir darbo eigą tarp Prisma ir jos tiekėjų. Nors Prisma nėra pirmoji, kuri diegia šią sistemą – Selver, Maxima ir Rimi jau naudoja ją keletą metų – Prisma pasinaudoja šių pionierių patirtimi, kad užtikrintų sklandų perėjimą.

Jau daugelį metų Prisma naudoja 2DOC EDI, kuris apima elektroninius užsakymus (ORDER) ir sąskaitas (INVOICE). Nors tai buvo žingsnis pirmyn nuo rankinių procesų, 4DOC EDI sistema žengia dar toliau, pridėdama du papildomus dokumentus: važtaraštį (DESADV) ir gavimo patvirtinimą (RECADV). Šie papildomi dokumentai daro didelį skirtumą, padėdami sukurti sklandesnę ir skaidresnę tiekimo grandinę.

 

Kodėl 4DOC EDI yra itin svarbus tiekėjams?

4DOC EDI sistema siūlo reikšmingų pranašumų tiekėjams, spręsdama pagrindinius tiekimo grandinės valdymo iššūkius. Štai keletas būdų, kaip 4DOC EDI išsiskiria iš senesnės 2DOC sistemos:

  • Greitesnis problemų sprendimas: 2DOC sistemoje, jei užsakymo ir pristatymo duomenys nesutampa, tiekėjai ir mažmenininkai dažnai turi spręsti ginčus rankiniu būdu, o tai sukelia vėlavimus. Naudojant 4DOC, važtaraštis (DESADV) užtikrina, kad Prisma jau žino, kas yra siuntoje dar prieš jai atvykstant, o gavimo patvirtinimas (RECADV) patvirtina, kas tiksliai buvo priimta. Tai sumažina nesusipratimų skaičių ir leidžia greitai spręsti problemas.
  • Geresnis skaidrumas: 2DOC sistemoje tiekėjai neturi galimybės matyti, ar jų pristatymai buvo priimti, ar reikėjo pataisymų. RECADV dabar teikia atsakymus apie pristatymus realiu laiku, suteikdamas tiekėjams aiškumą ir sumažindamas poreikį papildomiems užklausimams.
  • Mažiau kreditinių sąskaitų: Vienas iš pagrindinių 2DOC trūkumų yra dažnas poreikis išrašyti kreditines sąskaitas dėl neatitikimų ar klaidų. Naudojant 4DOC EDI, klaidos sumažinamos dar pradžioje, todėl ženkliai sumažėja kreditinių sąskaitų poreikis.
  • Konfidencialios kainos: Skirtingai nei 2DOC sistemoje, kur sąskaitų kainos kartais gali būti prieinamos nepageidaujamoms šalims, 4DOC užtikrina kainų konfidencialumą, apsaugodama tiekėjų ir mažmenininkų susitarimus.

„Mes matome šią sistemą kaip naudą visiems,“ paaiškina Prisma finansų direktorė Merje Aavasalu. „Tai ne tik mūsų veiklos efektyvumo didinimas. Tai taip pat tiekėjų darbo palengvinimas, kas savo ruožtu padeda mums teikti geresnes paslaugas mūsų klientams.“

Norite sužinoti daugiau apie 4DOC EDI ir kaip tai gali transformuoti jūsų verslą?

 

Susisiekite su mumis!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.