Smiltenes Piens: Integruotas EDI užtikrina efektyvumą ir taupymą
Gru 23, 2024
2017 m. Smiltenes Piens, viena iš pirmaujančių pieno perdirbimo įmonių Latvijoje, ieškojo efektyvesnio būdo, kaip valdyti augančius užsakymų srautus. Apdorodama daugiau nei 3300 užsakymų per mėnesį, įmonė nebegalėjo remtis rankiniais procesais, kuriems reikėjo 3-4 darbuotojų užsakymams ir sąskaitoms įvesti. Norėdama modernizuotis, įmonė įdiegė Horizon ERP sistemą ir pradėjo ieškoti visiškai integruoto EDI sprendimo.
Poreikis geresnei EDI sistemai
Iki 2017 m. Smiltenes Piens naudojo Web-EDI sistemą, kuri nebuvo integruota su jų ERP. Nors kai kurie didesni klientai siuntė EDI užsakymus, įmonei vis tiek reikėjo juos rankiniu būdu perkelti į savo sistemą. Šis procesas pakenkė efektyvumo didinimui, kurio tikėtasi naudojant EDI.
„Dideli klientai, tokie kaip Rimi ir Maxima, dažnai pateikdavo didelius užsakymus, kuriuose būdavo daugiau nei 50 skirtingų produktų,“ – pasakoja Ilzė Ābele, įmonės EDI koordinatorė. „Tokius sudėtingus užsakymus tvarkyti rankiniu būdu buvo labai rizikinga dėl žmogiškų klaidų. Mums reikėjo sprendimo, kuris sklandžiai integruotųsi su mūsų Horizon ERP sistema.“
Susidūrusi su šiais iššūkiais, įmonė suprato, kad jai reikia modernaus, ekonomiškai efektyvaus ir visiškai integruoto EDI sprendimo, kad būtų galima optimizuoti veiklą ir sumažinti rankinio darbo apimtį.
Telema EDI: rekomenduojamas sprendimas
Kadangi Smiltenes Piens ieškojo naujo EDI paslaugų teikėjo, jų ERP palaikymo įmonė RGP SIA tvirtai rekomendavo Telemą. Kaip sertifikuotas Telema partneris, RGP pabrėžė Telema EDI Supplier sprendimo pranašumus: sklandžią integraciją su Horizon, ekonomiškumą ir aukštą funkcionalumą.
„ERP partnerio RGP SIA rekomendacija ženkliai palengvino sprendimo priėmimą,“ – prisimena Ilzė. „Mums reikėjo sprendimo, kuris visiškai pašalintų duomenų įvedimą rankiniu būdu ir sklandžiai integruotųsi į mūsų naują ERP sistemą. Telema atitiko visus mūsų lūkesčius.“
Sklandus įgyvendinimo procesas
Pasirinkus Telema EDI Supplier, diegimas vyko greitai ir sklandžiai.
„Telema komanda nuo pat pradžių užtikrino aiškią ir detalią komunikaciją,“ – sako Ilzė. „Jie mus žingsnis po žingsnio vedė per visą procesą, o visi kilę klausimai buvo greitai išspręsti. Profesionalus palaikymas padarė diegimo procesą paprastesnį ir greitesnį nei tikėjomės.“
Per trumpą laiką Smiltenes Piens įdiegė visiškai automatizuotą sistemą, kuri apdoroja keturis pagrindinius prekybos dokumentus: užsakymus, sąskaitas, važtaraščius (DESADV) ir gavimo patvirtinimus (RECADV).
Išmatuojama nauda: sutaupytas laikas ir sumažintos išlaidos
Įdiegus Telema EDI Supplier, Smiltenes Piens sumažino rankinio darbo apimtis ir sutaupė daugiau nei 150 darbo valandų per mėnesį. Tai leido įmonei sutaupyti daugiau nei 1200 eurų per mėnesį, o tai užtikrino efektyvesnį darbą. Šiuo metu Telema EDI sistema apdoroja apie 500 dokumentų per mėnesį, o ateityje planuojama dar labiau plėsti sistemos naudojimą.
„Dabar galime apdoroti kur kas didesnį užsakymų kiekį su mažesniu darbuotojų skaičiumi,“ – aiškina Ilzė. „Šis efektyvumas leido sutelkti išteklius į svarbesnes užduotis, kurios skatina verslo augimą ir inovacijas.“
Ateityje daugiau partnerių per EDI
Smiltenes Piens turi aiškius ateities tikslus: planuoja prijungti dar bent 5-10 prekybos partnerių prie EDI sistemos ir padidinti EDI naudojimą iki 20% viso dokumentų srauto. Su Telema EDI Supplier sprendimu įmonė yra pasiruošusi efektyviai plėsti savo veiklą.
Kodėl Telema?
Paprašyta apibendrinti Telemą trimis žodžiais, Ilzė sako: „Paprasta, greita, profesionalu.“ Smiltenes Piens vertina ne tik automatizuotą integraciją, bet ir bendradarbiavimo paprastumą. Sistemos naudojimo paprastumas, greitas dokumentų apdorojimas ir Telema komandos profesionalumas buvo pagrindiniai sėkmės veiksniai.
„Telema sertifikuotų partnerių programa buvo esminė, kad galėtume greitai integruoti sistemą su Horizon ERP,“ – pabrėžia Ilzė. „Labai rekomenduojame Telema integruotą EDI sprendimą ir nebeįsivaizduojame grįžimo prie Web-EDI. Integruota sistema reikšmingai sumažino rankinio darbo apimtis, pagerino duomenų tikslumą ir sutaupė mums laiko bei lėšų.“
Raskite savo EDI partnerį
Smiltenes Piens patirtis su Telema parodo, kaip svarbu pasirinkti EDI sprendimą, kuris sklandžiai integruojasi su esamomis ERP sistemomis. Bendradarbiaudama su Telema, įmonė automatizavo didelę užsakymų apdorojimo dalį, ženkliai sumažino išlaidas ir pagerino bendrą efektyvumą. Tai užtikrino tvirtą pagrindą būsimiems augimo planams ir ilgalaikei sėkmei.
Apie Smiltenes Piens
Smiltenes Piens – tai 1881 m. įkurta pieno perdirbimo įmonė Latvijoje. Per daugiau nei šimtmetį puoselėtos tradicijos ir tobulinti įgūdžiai padėjo įmonei tapti viena iš pieno perdirbimo rinkos lyderių Latvijoje. Smiltenes Piens naudoja Horizon ERP sistemą. Įmonėje dirba 138 darbuotojai, o 2023 m. apyvarta siekė 27 mln. eurų. Telema EDI Supplier sprendimu įmonė gauna užsakymus ir siunčia sąskaitas 25 prekybos partneriams ir 78 pristatymo vietoms.
Jei ieškote EDI sprendimo, kuris optimizuotų jūsų procesus ir sklandžiai integruotųsi su jūsų ERP sistema, Telema yra jūsų patikimas partneris. Leiskite mums padėti transformuoti jūsų verslą su EDI sprendimais.