Euroleib: Telema PDS pakeičia 6 lenteles viena

Klientų istorijos, Naujienos, PDS, PDS klientų istorijos

Euroleib: Telema PDS pakeičia 6 lenteles viena

Telema PDS (Product Data Sync) panaudojimas mums padėjo supaprastinti pardavimų veiklą ir sutaupyti daug brangaus laiko“, – sako Euroleib AS pardavimų vadovė Janne Tammsaar.

Prieš Telema PDS Euroleib produktų duomenis laikė įvairiose vietose – kai kuriuos savo verslo valdymo (ERP) programoje, kitus – įvairiuose Excel’io failuose. Norint paruošti pasiūlymą mažmenininkų tinklams, produktų duomenys turėdavo būti praturtinami naudojant “copy paste”, kas reiškia varginantį rankinį darbą.  

 

6 skirtingos Excel lentelės

Euroleib poreikis turėti du skirtingus produktų duomenų įrašus kiekvienam produktui ženkliai didino darbo krūvį. Receptai, įvesti maisto technologo, nurodo kiek ir kokių ingredientų reikia pirkti ar įrašyti kaip išlaidas. Produkto sudedamųjų dalių įrašas, kurį taip pat mato klientai, nurodo, kokių medžiagų yra gaminyje. Tai taip pat buvo kalorijų ir alergenų lentelės pagrindas. Informacija apie sudedamąsias dalis yra labai svarbi ir partneriams bei perpardavėjams.

Kaip plačiai žinoma, kiekvienas mažmeninės prekybos tinklas turi skirtingus reikalavimus informacijai apie produktus ir todėl vienas siunčiamas produktas 6 skirtingiems mažmenininkams turi būti įvestas rankiniu būdu į 6 skirtingas Excel lenteles. Dėl didelio darbo krūvio pardavimų vadybininkė ir jos padėjėjas buvo nuolat užsiėmę šia veikla.

Nuolat didėjantis produktų asortimentas taip pat didino darbo laiko sąnaudas. Kartkartėmis buvo atliekamas ir tuščias darbas, kurio vėliau buvo atsisakoma. Tarkim buvo pildomos prekybininkų lentelės, bet prekė nebūdavo priimama. Visgi tam būdavo sugaištama labai daug laiko.

 

Ilgalaikis bendradarbiavimas: pasitikėjimo pagrindas

Pasak Janne Tammsaar, visos tos problemos privertė Euroleib ieškoti sprendimo, kuris padėtų sutaupyti laiko. Šiandien Baltijos šalyse yra keletas naujų produktų duomenų valdymo sprendimų. Buvo įvertinti ir išbandyti keli iš jų.

Euroleib pastebėjo, kad Telema PDS pagalba produktų duomenys gali būti lengvai praturtinami. Asortimento ir akcijos pasiūlymų teikimas taps lengvas, įskaitant kainų ir produktų informacijos keitimą Estijos, Latvijos ir Lietuvos mažmenininkams. Tai užtikrina produktų duomenų pilnumą viso produkto gyvavimo ciklo metu. Be to, visa produktų informacija yra patvirtinama ir saugiu kanalu perduodama partneriams.

„Užuot pildę 6 skirtingas lenteles, dabar užpildome tik vieną ir viskas. Nors kai kurie kiti sprendimai taip pat žadėjo paprastus ir patogius produktų duomenų apdorojimo procesus, tik su Telema esame turėję ilgalaikį patikimą bendradarbiavimą. Tai buvo paskutinis lemiamas veiksnys renkantis Telema PDS“, – sako Tammsaar.

Telema PDS pasirodė tinkamas sprendimas, užtikrinantis efektyvų laiko valdymą bendraujant su perpardavėjais. Telema PDS panaikino poreikį kopijuoti ir įklijuoti skirtingą informaciją tarp duomenų bazių ir Excel lentelių.

 

Jokių problemų, tik sprendimai

Dabar Euroleib naudoja Telema PDS sprendimą produktų duomenų ir akcijų pasiūlymų persiuntimui mažmenininkams. Telema PDS sumažina klaidų skaičių, daromų įvedant duomenis, o tai bendrai sumažina vėlavimus ir painiavą tiekimo grandinėje.

Janne Tammsaar kaip vieną iš Telema stiprybių įvardija individualų požiūrį į klientą. Kai Euroleib AS komanda randa būdų, kaip patobulinti PDS sprendimą, jie perduoda tokius pasiūlymus Telema darbuotojams. „Į mūsų pastebėjimus greitai atsižvelgiama. Bendrai komunikuojant jaučiame, kad problemų tarsi nėra – yra tik sprendimai“, – komentuoja ji.

 

Rekomenduojame kitiems

Nors pradinis produktų duomenų nustatymas Telema PDS aplinkoje reikalauja laiko (duomenys turi būti surūšiuoti ir išvalyti), tai vis tiek yra vienkartinis procesas. „Produktų duomenų įvedimas nėra sudėtingas, bet tam turi būti planuojamas laikas“, – tęsia Tammsaar. „Tačiau vieną kartą įkėlus produktų duomenis, pateikti pasiūlymus mažmenininkams yra itin paprasta ir taip sutaupoma laiko. Štai kodėl Euroleib AS nusprendė pasirinkti Telema PDS”.

Janne Tammsaar rekomenduoja Telema PDS sprendimą ir kitiems. „Keistis informacija apie produktus yra daug lengviau“, – aiškina ji ir priduria, kad klaidų taisymui sutaupoma labai daug laiko. Jos įsitikinimu, visos įmonės, nuolat teikiančios pasiūlymus dideliems mažmeninės prekybos tinklams, tokiems kaip Rimi, Selver, Coop, Prisma ir kitiems, naudojantis Telema PDS, sutaupytų daug laiko ir energijos.