Vartotojai reikalauja tikslesnių produktų duomenų

Vartotojai reikalauja tikslesnių produktų duomenų

Informacija apie produktus tebėra vadinama „įmonių kraujotaka“. Baltijos šalyse daugelyje sričių mes vis dar atsiliekame nuo pirmaujančių pasaulio šalių – kokia yra mūsų pozicija produktų informacijos klausimais?

Vartojimo prekių konkurencingumą vis labiau lemia tiekimo grandinės efektyvumas. Produktai išsiskiria tuo, kaip greitai ir kokia kaina pasiekia vartotojus. Informacija apie produktus čia yra labai svarbi – be tikslios, išsamios ir savalaikės informacijos produktų neįmanoma apdoroti tiekimo grandinėje.

Telemoje džiaugiamės matydami, kad per pastaruosius dešimt metų pirminė informacija apie prekių judėjimą (užsakymai ir sąskaitos) tiekimo grandinėje buvo smarkiai automatizuota naudojant EDI sprendimus. Tai supaprastino prekių atvykimą į parduotuves. Deja, to ne visada pakanka norint sėkmingai parduoti prekes galutiniam vartotojui.

Rinkdamiesi prekę, ypač internetinėje parduotuvėje, vartotojai nebežiūri vien tik į pavadinimą ir kainą. Vartotojai reikalauja vis daugiau esminės informacijos apie prekę: produkto sudėties, kur ir kaip jis pagamintas bei supakuotas ir panašiai.

 

Paini informacija apie produktą

Tiekimo grandinėje Baltijos šalyse vis dar yra daug painiavos ir problemų, susijusių su informacijos apie produktus judėjimu. Tiesą sakant, visame pasaulyje. Tyrimai rodo, kad maždaug 30% produkto duomenų yra neteisingi arba neišsamūs.

Dėl kokių pagrindinių priežasčių gamintojai ar platintojai negali efektyviai kurti, valdyti ir perduoti informacijos apie produktus? Pasaulinėje praktikoje išskiriamos keturios pagrindinės priežastys, kurios, remiantis mūsų patirtimi, taip pat galioja ir Baltijos šalyse:

  1. Nesugebėjimas pateikti ir nuolatos atnaujinti produktų informaciją, kurios reikalauja konkurencinė e-komercija
  2. Produktų informacijos valdymas organizacijos viduje – skirtingos pareigybės yra atsakingos už įvairaus pobūdžio informaciją apie produktus (pvz., receptus, pakuotes, kainas) ir niekas neturi pilno paveikslo.
  3. Trūkstama produktų informacija yra nematoma – aišku, kad įprastai produktų kategorija lemia, kokios informacijos reikia. Tačiau dažnai duomenų reikalavimai pagal kategorijas nėra aiškiai apibrėžti.
  4. Skirtingi mažmenininkų reikalavimai – kadangi produktų savybės ir aprašymai gali būti gana detalūs, beveik neįmanoma juos visus tobulai suderinti su mažmenininkų reikalavimais.

 

Koks yra sprendimas?

Pasaulyje yra daug įvairių sprendimų, kaip sudaryti, tvarkyti ir keistis aukščiau aprašyta informacija apie produktus.

Kadangi produktų informacijos valdymas nėra pagrindinė tiekėjų ar mažmenininkų veikla ir kompetencija, veiksmingo sprendimo pasirinkimas ir įgyvendinimas gali būti nemenkas iššūkis. Telema PDS (Product Data Sync) – tai paslauga, leidžianti didmenininkams, platintojams ar gamintojams lengvai ir efektyviai kurti, saugoti ir administruoti visus savo produktų duomenis vienoje duomenų bazėje.

Susisiekite su mumis norėdami gauti daugiau informacijos apie Telema PDS sprendimą.