Telema PDS: dažniausiai užduodami klausimai

Produktų Duomenys

Telema PDS: dažniausiai užduodami klausimai

Kokie yra Telema PDS kainodaros principai?

Paslaugų mokestis bus taikomas visoms įmonėms, kurioms yra naudingas produktų duomenų sinchronizavimas, tiek tiekėjams, tiek mažmenininkams. Produktų duomenų sinchronizavimo kainą, kaip ir kitų Telema sprendimų atveju, sudarys fiksuotas mokestis už naudojamą funkcionalumą ir kintamas mokestis, pagrįstas aktyvių produktų skaičiumi Jūsų duomenų bazėje.

 

Kaip galima importuoti produktų duomenis į Telema PDS?

Jei jau sukūrėte produktų duomenų bazę Jūsų esamoje sistemoje, rekomenduojame naudoti vieną iš dviejų produktų duomenų importavimo tipų. Patogiausia yra importuoti duomenis iš verslo valdymo ar apskaitos sistemos. Arba galite įkelti duomenis per .xls arba .csv failus.

 

Trečioji galimybė – rankinis produkto duomenų įvedimas per Telema PDS vartotojo interfeisą. Šis pasirinkimas yra tinkamas, jei sistemoje reikia sukurti visiškai naują informaciją apie produktą.

 

Kaip keistis produktų duomenimis tarp ERP sistemos ir Telema PDS?

Norint išnaudoti visas abiejų sistemų funkcijas, mes rekomenduojame jas integruoti. Jūs galėsite  perduoti produktų duomenis į abi puses, iš ERP į PDS ir atvirkščiai. Sistemų integracija suteikia lankstumo kuriant ir atstatant produktų duomenis ten, kur tai efektyviausia darbo procese.

 

Kur kuriami produktų duomenys?

Telema PDS suteikia daugiau funkcijų ir daugiau informacijos laukų produktų duomenims nei dauguma ERP, todėl yra prasmingiau kurti naujus produktų duomenis būtent PDS sistemoje. Tai taip pat eliminuoja poreikį naudoti Excel lenteles .

 

Kurie mažmenininkų tinklai šiuo metu prisijungę prie Telema PDS?

Telema PDS leidžia tikrinti (validuoti) produktų duomenis ir eksportuoti asortimento lenteles bendradarbiaujant su šiais mažmenininkais: Rimi, Maxima, Coop, Selver ir Prisma. Mes nuolat dirbame plėsdami šį bendradarbiavimo ratą ir iki 2021 m. pabaigos tikimės pasiūlyti duomenų tvirtinimo ir eksporto formas visiems Baltijos šalių FMCG mažmenininkams.

 

Kaip Telema užtikrins, kad PDS asortimento eksporto formos atitiktų naujausius mažmenininkų reikalavimus?

Telema dirba glaudžiai bendradarbiaudama su mažmenininkais ir iš anksto gauna informaciją apie planuojamus mažmenininkų duomenų šablonų pakeitimus. Tai garantuoja, kad Telema PDS asortimento lentelės ir formos visada atitinka naujausius mažmenininko reikalavimus.