Telema padėjo sutaupyti Baltijos šalių klientams 60 milijonų eurų

Telema padėjo sutaupyti Baltijos šalių klientams 60 milijonų eurų

2020 m. Telema tinklas apdorojo daugiau nei 18 milijonų EDI dokumentų. Darant prielaidą, kad vienas elektroninis dokumentas sutaupo 10–30 minučių ir remiantis vidutiniu mažmeninio sektoriaus darbo užmokesčiu, Telema klientai sutaupo 60 mln. EUR.

Iš viso buvo sukurta daugiau kaip 6 500 naujų EDI jungčių, kas sudaro metinį 7% augimą. Per 2020 m. prie Telema tinklo prisijungė daugiau nei 200 naujų klientų, tame tarpe Araxes, Prike Latvija, Cesvaines piens, HUSQVARNA LIETUVA ir SEB Liising. Nuo 2020 m. gegužės Telema siūlo e-sąskaitų siuntimo paslaugą Merit Tarkvara, leidžiančią daugiau nei 50 000 Merit klientų siųsti ir gauti e-sąskaitas.

„Mūsų paslaugos padeda įmonėms tapti efektyvesnėms ir įgyti konkurencinį pranašumą. Pasaulinė pandemija nepakenkė mūsų verslui. Priešingai, dokumentų apsikeitimo skaitmenizavimas dabar yra labai prasmingas ir žiūrint iš sveikatos saugumo perspektyvos“, – komentuoja Telema generalinė direktorė Hele Hammer. „Jokių dokumentų, jokio fizinio kontakto – vienu rūpesčiu mažiau“.

Kita tendencija dėl dramatiškai pasikeitusios aplinkos yra auganti e-prekybos svarba. Tai ženkliai padidino bendrą produktų duomenų poreikį. „Esame laimingi  matydami, kad mūsų naujausias produktas Telema PDS yra paleidžiamas į rinką būtent tinkamu laiku, kad patenkintų šį poreikį“, – priduria Hammer.

Telema PDS (Product Data Sync) yra sprendimas, leidžiantis tiekėjams lengvai ir efektyviai kurti, saugoti ir administruoti savo produktų duomenis vienoje duomenų bazėje ir saugiai keistis jais su mažmenininkais.

2021 m. Telema prognozuoja 10% pastovų  elektroninių dokumentų perdavimo apimties augimą. Telema taip pat numato daug platesnį papildomų paslaugų panaudojimą, pagrįstą EDI dokumentų mainais. Tai apima elektroninę darbų eigą apskaitos departamentuose  (Telema eFlow) arba produktų duomenų sinchronizavimą tarp tiekėjų ir mažmenininkų (Telema PDS).

 

Telema yra pirmaujanti EDI ir e-sąskaitų operatorė Baltijos šalyse, siūlanti IT sprendimus, kurie automatizuoja duomenų srautus tiekimo grandinėje. Telema perduoda, konvertuoja, stebi ir apdoroja elektroninius prekybos dokumentus, tokius kaip užsakymai, sąskaitos, važtaraščiai ir kiti komerciniai dokumentai.

Telema sistemoje yra daugiau nei 4700 parduotuvių ir daugiau nei 1300 tiekėjų. Dauguma Telema klientų yra iš Baltijos šalių, tačiau yra klientų ir iš Suomijos, Lenkijos, Danijos, Japonijos ir kitų 45 šalių. Telema turi 45 darbuotojus, o biurai yra Taline, Rygoje ir Vilniuje.