Telema kuria produktų informacijos valdymo sprendimą, pritaikytą Baltijos šalių tiekėjų ir gamintojų poreikiams

Telema kuria produktų informacijos valdymo sprendimą, pritaikytą Baltijos šalių tiekėjų ir gamintojų poreikiams

Telema, pirmaujanti Baltijos šalių elektroninių dokumentų ir elektroninių duomenų operatorė, turinti daugiau nei 20 metų technologijų plėtros patirtį, sukūrė naują produktų informacijos  valdymo sprendimą. Telema PDS (Product Data Sync) platforma leidžia tiekėjams – gamintojams ir didmenininkams – efektyviai ir saugiai valdyti informaciją apie savo asortimentą vienoje duomenų bazėje. Naudodamiesi jos sąsaja, jie gali tiksliai ir be nereikalingų veiksmų pateikti savo produktų duomenis mažmenininkams tiksliai tokiu formatu, kokio pastarieji reikalauja.

Telema PDS produktų vadovas Priit Pommer komentuoja taip:

„Mūsų patirtis rodo, kad produktų duomenys tiekimo grandinėje gali judėti žymiai efektyviau nei šiuo metu. Per pirmuosius tris naudojimo mėnesius įmonės, įdiegusios naująjį sprendimą, paspartino informacijos mainų su savo partneriais greitį 42%.

Taigi mažmeninės prekybos parduotuvės du kartus greičiau gauna tikslius ir patikrintus produktų duomenis. Tai taip pat leidžia žymiai sklandžiau įvesti naujus produktus į rinką ir išplėsti pardavimo kanalus.“

Telema PDS platforma veikia kaip jungtis tarp tiekėjo ir mažmenininko, vienoje vietoje surenkanti visą prekybai reikalingą informaciją apie produktus. Taigi, kartą sukūrę produkto kortelę, galite ją pritaikyti kiekvieno mažmenininko duomenų pateikimo lentelei ir keliais paspaudimais pasidalinti su jais.

Bendrovėms, dalyvaujančioms pardavimo procesuose ir kasdien apdorojančioms dešimtis, šimtus ar tūkstančius prekių / nomenklatūrų, produktų duomenų valdymas yra ilgalaikis sprendimas, apsaugantis jas nuo sudėtingų ir daug išteklių reikalaujančių ERP programinės įrangos pritaikymo darbų.

„Gebėjimas ne tik rasti, bet ir įgyvendinti išmaniuosius sprendimus yra tai, kas mūsų verslininkams gali suteikti pranašumą e-prekybos lenktynėse – ne tik Baltijos šalyse, bet ir platesnėse rinkose. Džiaugiamės, kad mūsų naujausias produktas Telema PDS yra išleidžiamas tinkamu laiku, siekiant padėti prekybininkams skaitmenizuotis“, sako Telema generalinė direktorė Hele Hammer.

Telema PDS kūrimas yra remiamas Europos regioninio vystymo fondo per Interreg programą.

Apie įmonę

Telema yra pirmaujanti EDI paslaugų tiekėja Baltijos šalyse, siūlanti  IT sprendimus automatizuotam duomenų judėjimui tiekimo grandinėje. Telema persiunčia, konvertuoja, seka ir apdoroja elektroninius prekybos dokumentus, tokius kaip užsakymai, sąskaitos-faktūros, važtaraščiai ir kiti komerciniai dokumentai. Telema tinkle yra daugiau nei 4700 parduotuvių bei daugiau nei 1300 tiekėjų Baltijos ir kitose 50-yje šalių.