Kaip daugiau nei 5000 parduotuvių taupo laiką ir pinigus?
Gru 10, 2021
2021 metais didžiausiame Baltijos šalyse EDI tinkle Telema buvo apsikeista daugiau nei 21 mln. dokumentų. Tokio kiekio užsakymų, sąskaitų ir kitų prekybos dokumentų apdorojimas reikalauja patikimo sprendimo. Rankiniu būdu įvesti šiuos duomenis pareikalautų daug laiko ir pastangų. Tai kelia klausimą: kaip daugiau nei 5000 parduotuvių (ir restoranų) sugebėjo automatizuoti keitimosi duomenimis procesą?
Automatizavimas atneša vertę
Klientų tiekimo grandinės duomenų procesų tobulinimas ir jų efektyvinimas yra pagrindinis Telema tikslas. Telema EDIBuyer sprendimas integruoja mažmenininko ERP programą į Telema sistemą, todėl parduotuvės gali siųsti EDI užsakymus ir gauti EDI sąskaitas iš daugiau nei 1400 tiekėjų.
Daugiau nei 38 ERP palaikymo įmonės yra sertifikuoti Telema partneriai, o tai reiškia, kad prisijungti prie tinklo yra prieinama, greita ir paprasta. Be to, Telema turi patirties su daugiau nei 80 skirtingų ERP sistemų, daugiau nei 10 kanalų (AS2, RestAPI ir kt.) ir daugiau nei 20 formatų (EDIFACT, ECOD, iDoc, UBL ir kt.).
Greta puikių produktų, saugi ir patikima sistema yra kokybiškų EDI paslaugų pagrindas. Mes manome, kad aukšta paslaugų kokybė yra pagrindinė priežastis, kodėl įmonės ir toliau jungiasi prie Telema EDI tinklo. Šį spalį parduotuvių ir restoranų skaičius Telema EDI tinkle perkopė 5000.
Kas yra EDI?
Elektroniniai duomenų mainai (EDI) – tai keitimasis prekybos dokumentais tarp prekybos partnerių kompiuterinio nuskaitymo formatu. Baltijos šalyse EDI yra plačiai paplitęs FMCG sektoriuje automatizuojant duomenų mainus tarp tiekėjų ir mažmenininkų. EDI jungtys leidžia perduoti elektroninius užsakymus, sąskaitas, važtaraščius, gavimo patvirtinimus ir kitus prekybos dokumentus. EDI jungtys užtikrina sklandų prekių judėjimą iš tiekėjų į parduotuves.