Apsaugokite savo įmonės duomenis 3 žingsniais

Naujienos

Apsaugokite savo įmonės duomenis 3 žingsniais

Ekonomikos perėjimas prie hibridinio ir nuotolinio darbo taip pat sukuria dideles galimybes ir kibernetiniams nusikaltėliams. Prieigos prie svarbių duomenų, resursų ir programų, esančių internete, apsauga organizacijoms turi būti privalomas dalykas. Štai keletas prevencinių priemonių, kurių galite imtis Telema portale:

 

1. Nenaudokite bendrųjų įmonės el. pašto adresų / pareigybių kaip vartotojo vardų ir nesidalinkite slaptažodžiais

Bendrojo el. pašto adreso (info@company.com) arba pareigybės (storemanager@company.com) kaip vartotojo vardo naudojimas bet kurioje verslo programoje nėra gera praktika. Ypač kai daug darbuotojų dalijasi slaptažodžiu ir turi prieigą prie tos paskyros. Kai vartotojas keičia informaciją programoje, vėliau neįmanoma pasakyti, kas tiksliai atliko pakeitimus. El. laiškai taip pat paprastai naudojami slaptažodžiams atstatyti. Taip susidaro situacija, kai visi, turintys prieigą prie tam tikro el. pašto adreso, gali iš naujo nustatyti slaptažodį ir apsimesti vartotojo paskyros portale savininkais.

Pavyzdžiui: Įmonė A naudoja bendrąjį el. pašto adresą kaip vartotojo vardą info@company.com. Tiek Mary Jones, tiek John Smith turi prieigą prie paskyros. Ir Mary, ir John vieną dieną dirba su paskyra. Kitą dieną paaiškėja, kad buvo padaryta klaida, tačiau neįmanoma suprasti, kas padarė pakeitimus.

Atminkite, kad Telema portalo paskyrų skaičius neribojamas. Jūsų sutartinė pareiga yra užtikrinti, kad visi vartotojai turėtų asmenines paskyras (žr. daugiau Telema Bendrosios sąlygos 3.1.2). Tačiau tai taip pat atitinka Jūsų pačių interesus ir bendrą kibernetinę higieną.

 

2. Reguliariai uždarykite buvusių darbuotojų paskyras ir atnaujinkite naudotojų duomenis

Kai Jūsų darbuotojai išeina iš darbo, būtinai uždarykite jų paskyras. Neuždarius senų paskyrų, Jūsų įmonei kyla duomenų pažeidimo rizika. Buvę darbuotojai dabar gali dirbti pas konkurentus ir, jei paskyra neuždaryta, vis dar gali pasiekti duomenis. Tai reiškia, kad šios informacijos naudojimas savo naudai Jūsų įmonei gali atnešti daug žalos. Tai taip pat yra priežastis, kodėl nereikia naudoti bendrų paskyrų ir slaptažodžių.

 

3. Naudokite saugius slaptažodžius

Užtikrinimas, kad Jūsų kolegos sukurtų saugius slaptažodžius, yra pirmas žingsnis, kurio galite imtis, kad sumažintumėte kibernetinių atakų tikimybę. Nenaudokite savo vardo ar pavardės, gimimo datos ar įmonės pavadinimo. Vietoj to naudokite mažąsias ir didžiąsias raides kartu su skaičiais ir simboliais. Nenaudokite atskirų kalbos žodžių. Įsilaužėliai naudoja sistemas, pagrįstas žodynais. Naudokite simbolius ir skaičius, kad pakeistumėte žodį “watermelon” į saugų slaptažodį “W@terme!0n”.

Keletas blogo pavidalo pavyzdžių: abc123, qwerty, įmonėspavadinimas123, slaptažodis123, vardaspavardė ir t. t.

 

Kaip EDI operatorė, Telema daro viską, kad išlaikytų ir teiktų savo klientams saugią sistemą. Tačiau klientai turi įsipareigojimą ir atsakomybę apsaugoti savo įmonės duomenis.

Atlikdami 3 aukščiau nurodytus žingsnius, galite padaryti didelį skirtumą ir pagerinti duomenų saugumą. Jei turite klausimų ar reikia pagalbos valdant vartotojus Telema portale, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu LIT@telema.com.