6 klausimai norint aptikti produktų duomenų problemas

Naujienos, Produktų Duomenys

6 klausimai norint aptikti produktų duomenų problemas

Skaitmeninės informacijos apimtys kasmet padvigubėja   ir tai taip pat pasakytina apie produktų informaciją. Šalia greitesnio naujų produktų atsiradimo rinkoje, informacijos kiekis apie kiekvieną produktą tampa dar didesnis  – pavyzdžiui, vartotojų sąmoningumas, sveikatos, socialiniai ir aplinkosaugos reikalavimai ženkliai padidino informacijos apimtį  apie produktą, be kurios neįmanoma sėkmingai parduoti, ypač elektroninėje prekyboje.

Mes raginame Jus užduoti šešis klausimus ir sužinoti, ar turite problemų su Jūsų informacija apie produktą.

  1. Ar Jūsų produktų duomenų šaltiniai yra sinchronizuojami?

Augant įmonei, auga ir žmonių bei subjektų, kuriančių ir naudojančių informaciją apie produktus, skaičius. Jei augant organizacijai atotrūkis tarp šių žmonių didėja, duomenys paprastai tampa izoliuoti, o tai reiškia, kad jie nėra sinchronizuojami tarpusavyje ir neturi tos pačios teisingos bendros informacijos.

  1. Ar produktų duomenų kokybė gali būti konkurencinis pranašumas?

Tiekimo grandinės efektyvumą galima padidinti priimant išmanesnius sprendimus ir automatizuojant procesus. Duomenų apdorojimas greitu metu galėtų būti  atliekamas dirbtinio intelekto (Artificial Intelligence-AI), suteikiančio dar didesnį konkurencinį pranašumą. Tačiau produktų duomenų kokybė daugelyje įmonių šiandien yra tokia prasta, kad jos negalėtų naudoti AI. Todėl produktų duomenų kokybės užtikrinimas yra vienas iš būdų konkurenciniam pranašumui.

  1. Ar esate patyrę kibernetinę ataką?

Europoje beveik 50% įmonių kasmet tampa kibernetinių atakų aukomis ir šis rodiklis didėja, tikimasi, kad per ateinančius keletą metų jis pasieks 66%. Ar Jūsų produktų informacija galėtų būti patrauklus taikinys? Ar kibernetinė ataka gali sunaikinti Jūsų produktų informaciją?

  1. Kas Jūsų įmonėje yra atsakingas už produktų informacijos saugumą?

Daugelis įmonių perdavė savo duomenų valdymo aplinką išorinėms firmoms naudodamosi jų debesijos paslaugomis ir tikisi, kad tai užtikrina visų duomenų saugumą (šaltinis: Veritas). Realybėjei debesijos paslauga automatiškai neužtikrina saugumo ir patikimas informacijos apie produktą saugojimas ir keitimasis ja išlieka įmonės atsakomybe. Taigi, norint užtikrinti produkto informacijos saugumą, reikia sąmoningo visų darbuotojų elgesio.

  1. Ar Jūsų įmonė atitinka BDAR reikalavimus?

Baltijos šalyse į BDAR (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento) reikalavimų pažeidimus dar nėra žiūrima labai rimtai. Prognozuojama, kad tarptautiniu mastu baudos už šių reikalavimų pažeidimus netrukus gali siekti 4% bendrovių metinės apyvartos.

  1. Ar Jūs turite pakankamai vietos savo duomenų saugojimui?

Duomenų kiekiai kaip visuma auga, tačiau taip pat didėja ir skaitmeninių šiukšlių kiekis. Tyrimai rodo, kad daugiau nei 50% saugomų failų yra nežinomos kilmės, t.y. niekas nežino, kas ir kodėl failą išsaugojo ir todėl negali jo naudoti. Būtų liūdna sužinoti, kad dėl nepakankamos duomenų saugojimo talpos Jūs patalpinote netinkamoje vietoje arba praradote vertingus produkto duomenis.

 

Tikimės, kad šie klausimai padėjo Jums susimąstyti apie produktų informacijos kokybę ir išryškino sritis, kuriose būtų galima sumažinti riziką arba įgyti konkurencinį pranašumą.

Produktų informacijos kokybę galima padidinti naudojant Telema PDS (Product Data Sync) – sprendimą, leidžiantį didmenininkams, distributoriams ar gamintojams kurti, saugoti ir administruoti visus savo produktų duomenis bei dalintis su mažmenininkais.

Telema PDS kūrimą remia Europos regioninės plėtros fondas per Interreg programą.