Photo: Javier Quesada on Unsplash
Naujų technologijų pritaikymas yra būtinas, kad verslas galėtų išgyventi ženkliai augančiose (e-komercijos) rinkose. Zetes atlikto tyrimo duomenimis, mažmenininkai dėl produktų neprieinamumo praranda apie 35 procentus pardavimo pajamų. Viena iš atsargų pasibaigimo priežasčių yra neteisingi arba trūkstami produktų duomenys. Tai labai lengva pataisyti: pradėkite naudoti automatizuotą produktų duomenų valdymo sprendimą. Štai 4 produktų duomenų valdymo užduotys, atliekamos rankiniu būdu, kurias galima automatizuoti:
1. Naujų produktų įtraukimas į mažmenininko asortimentą
Žinoma, galimybė plėsti asortimentą pas savo mažmeninės prekybos partnerį yra gera žinia ir labai svarbi Jūsų verslo sėkmei. Tačiau tai taip pat reiškia, kad reikia atlikti daug laiko reikalaujančią užduotį – persiųsti visus reikalingus produktų duomenis mažmenininkui. Su produktais susijusi informacija, pvz. receptai, vaizdo įrašai ir bendrieji produktų duomenys paprastai saugomi skirtingose duomenų bazėse. Renkant visą šią informaciją rankiniu būdu naudojant kopijavimo-įklijavimo (copy-paste) metodą, lengva padaryti klaidų.
Naudojant centralizuotą duomenų bazę visai šiai informacijai saugoti procesą galima pagreitinti ir eliminuoti klaidas. Produktų duomenų valdymo sprendimai sukurti būtent tam.
2. Produktų duomenų atnaujinimas ir vienintelė tiesa
Į asortimentą įtraukus naujas produktus, vis tiek turite užtikrinti, kad produktų duomenys visada būtų atnaujinami, teisingi ir tikslūs. Informaciją išlaikyti nuoseklią gali būti sudėtinga, kai duomenys saugomi keliose duomenų bazėse. Kolegos gali atnaujinti produktų duomenis vienoje, bet pamiršti atnaujinti kitoje duomenų bazėje, kas lemia neatitikimus ir nesuvokimą apie tikrąją būseną arba „vienintelę tiesą“.
Centriniai produktų duomenų valdymo sprendimai leidžia kiekvienam departamentui būti atsakingam ir redaguoti tik jam aktualius duomenis – bet toje pačioje vietoje. Pavyzdžiui, gamybos departamentas atnaujintų ingredientus, o rinkodaros departamentas redaguotų aprašymus ir pridėtų nuotraukas bei media failus. Atėjus laikui pateikti akcijinį pasiūlymą mažmenininkui, visi duomenys būtų vienoje vietoje, atnaujinti ir teisingi.
3. Duomenų patvirtinimas pagal mažmeninko reikalavimus
Produktų duomenų reikalavimai gali labai skirtis tarp mažmenininkų. Vienas sūriui naudoja 4 skirtingas kategorijas, o tuo metu kitas – 6. Vienas reikalauja užpildyti tik 15 skirtingų laukų apie Jūsų vyną, o kitas nurodo daugiau nei 100 laukų, kurie turi būti užpildyti įskaitant ar “naudojama vaikų darbo jėga: taip/ne“. Be to, dauguma tų laukų turi tam tikrą formatą ir/ arba parametrus, kuriuos turite naudoti. Bandymas viso to laikytis rankiniu būdu užima daug laiko.
Dauguma produktų duomenų valdymo sprendimų, tokių kaip Telema PDS, integruoja mažmenininkų reikalavimus į sistemas ir juos reguliariai atnaujina. Tai reiškia, kad sistema gali automatiškai išskirti galimas problemas ir neatitikimus. Išsprendęs visas problemas, vartotojas gali būti tikras, kad eksportuoti duomenys atitiks konkrečius kiekvieno mažmenininko reikalavimus.
4. Teisingų produktų duomenų siuntimas mažmenininkams reikiamu metu
Sklandus informacijos srautas tarp gamintojų, tiekėjų ir mažmenininkų yra labai svarbus. Centralizuoti produktų duomenų valdymo sprendimai pagreitins naujų prekių asortimento papildymą ir prekių duomenų atnaujinimą. Tai reiškia, kad perpardavėjus duomenys pasiekia greičiau, vadinasi produktų pardavimas gali prasidėti greičiau. Tai naudinga tiekėjams, mažmenininkams ir taip pat galutiniam klientui.
Keturios aukščiau aprašytos užduotys yra tik dalis to, ką produktų duomenų valdymo sprendimai gali automatizuoti. Jie pagreitina procesus, pagerina duomenų kokybę ir sumažina klaidų skaičių, taupydami laiką ir pinigus tiek didelėms, tiek mažoms įmonėms.
Jums įdomu, ar produktų duomenų valdymo sprendimo naudojimas Jums tinka? Išbandykite mūsų Telema PDS taupymo skaičiuoklę arba užsisakykite demonstracinę versiją, kad sužinotumėte.