Telema klientų pasitenkinimas NPS auga 7 metus

E-sąskaitos, Naujienos

Telema klientų pasitenkinimas auga septintus metus iš eilės. 2019 m. atlikus 1551 respondentų NPS apklausą pasiektas rezultatas 66. Nuo 2012 m. Telema atlieka NPS apklausas, leidžiančias mums gauti naudingų atsiliepimų apie mūsų klientų aptarnavimą ir mūsų produktų vystymą.

Kartą per metus atliekame išsamią apklausą, kurios metu atsiliepimus gali pateikti visi Telema klientai. Šiais metais sulaukėme daugiau nei 1500 paslaugų vartotojų atsakymų ir gavome labai daug teigiamų atsiliepimų:

„Telema teikia kokybišką duomenų mainų paslaugą. Džiugu, kad nėra jokių problemų nei techninėje, nei bendravimo pusėje. Įmonės pardavimų vadybininkai taip pat naudojasi Telema MMT užsakymų programa, kuri dirba be priekaištų. Jei reikia pakeitimų, viskas atliekama labai greitai. Per 5 darbo metus su MMT problemų nepasitaikė.“ – Saulius Bačiauskas, AB “Premia KPC”

„Paprasta, konkretu, greita“ – Kristina Kuprienė, UAB “Sirowa Vilnius”

„Per porą paskutinių metų neturėjome nei vieno nusiskundimo ar netikslumo, neįtikėtina.“ – Svajūnas Masiulis, UAB “Puratos Lithuania”

Apklausos dalyviams mes taip pat surengėme loteriją, kurioje laimingieji laimėjo prizus, suteikiančius džiaugsmo tamsiais ir niūriais žiemos vakarais.

Kas yra NPS?

Ar esate girdėję apie NPS apklausą? NPS, dar žinomas kaip „Net Promoter Score“, matuoja klientų pasitenkinimą dviejų klausimų pagalba: „Kiek tikėtina, kad rekomenduosite Telemą savo draugams ir kolegoms?“ ir „Kodėl?“. Atsakymai gali būti pateikiami 10 balų skalėje, kai balus 0–6 pateikia nepatenkinti klientai, 7–8 yra abejingi, o tie, kurie vertina 9–10, yra laikomi ištikimais klientais ir įmonės gerbėjais.

Telema per pastaruosius septynerius metus kasmet gerino šį rezultatą. Apklausa padeda geriau suprasti mūsų klientų norus ir tokiu būdu mes galime suteikti vis geresnes paslaugas.