Telema padėjo sutaupyti savo klientams 100 milijonų eurų

EDI, Naujienos

Telema padėjo sutaupyti savo klientams 100 milijonų eurų

2021 m. Telema tinklas apdorojo daugiau nei 21,5 milijonų EDI dokumentų, kas sudaro metinį 13% augimą. Naudojantis Telema paslaugomis įmonės vidutiniškai sutaupo 30 min. vienam  elektroniniam dokumentui. 2021 m. tai iš viso sudarė 10,7 milijonų valandų.

Remiantis praėjusių metų personalo mėnesio  išlaidų statistika mažmeninėje prekyboje, Telema klientai sutaupė stulbinančius 100 mln. eurų.

2021 m. buvo sukurta daugiau kaip 6 000 naujų EDI jungčių. Prie Telema tinklo prisijungė daugiau nei 200 didesnių ir mažesnių naujų klientų, tame tarpe HKScan Lietuva, Jungtinis tiekimas, Bikuvos prekyba, Horticom ir Eternit Baltic.

„Džiaugiamės matydami, kad vis daugiau restoranų ir mažmenininkų suvokia EDI pranašumus. Paminint keletą, Bolt ir Wolt mažmeninė prekyba, Veski Market, Bloom prisijungė prie Telema EDI 2021 m.“, – sako Hele Hammer, Telema generalinė direktorė.

„Kitas 2021 m. Telema akcentas buvo sėkmingas Telema PDS, produkto duomenų sinchronizavimo sprendimo paleidimas, kurio taip ilgai laukė rinka”.

Telema PDS jau naudoja  Euroleib, Pagaripoisid, Profox, Abestock ir daugelis kitų tiekėjų Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. 2022 m. mūsų tikslas bus pristatyti kitas PDS sprendimo versijas ir integruoti į platformą vis daugiau vartotojų.

Kad įmonės taptų taupesnės ir efektyvesnės, Telema padeda savo klientams plėsti verslą ir teikti greitesnes paslaugas. 2022 metais klientų sutaupymas turėtų siekti bent 110 milijonų eurų.