Telema EDI galimas ir su LIDL

Telema EDI galimas ir su LIDL

Lidl nuosekliai auga Baltijos šalyse nuo pirmosios parduotuvės atidarymo Lietuvoje 2016 metais, vėliau Latvijoje 2021 metais bei Estijoje 2022 metais. 2024 metais LIDL turi 75 parduotuves Lietuvoje, 30 Latvijoje ir 8 Estijoje. LIDL verslo modelis pagrįstas kokybiškų produktų pasiūla už prieinamą kainą, taip pat paprastomis ir efektyviomis operacijomis.

Vienas iš būdų, kaip LIDL užtikrina efektyvumą, yra Elektroninių duomenų mainų (EDI) naudojimas bendravimui su tiekėjais. Telema yra LIDL EDI partneris Estijoje ir Baltijos regione, padedantis valdyti duomenų srautus tarp LIDL ir jos tiekėjų.

 

Kaip EDI pagerina bendravimą su tiekėjais

LIDL siūlo keletą galimybių tiekėjams gauti užsakymus ir siųsti sąskaitas elektroniniu būdu, įskaitant savitarnos Self-EDI portalą. Ši opcija labiausiai tinka mažesniems tiekėjams dėl rankinio duomenų įvedimo poreikio. Tačiau didesniems tiekėjams arba tiems, kurie siekia pagerinti efektyvumą, pilnai automatizuota EDI sistema yra ženkliai efektyvesnis sprendimas.

Automatizavus dokumentų perdavimą tiesiogiai iš tiekėjo ERP sistemos į LIDL, įmonės gali sumažinti rankinio darbo apimtį, pagerinti apdorojimo greitį ir sumažinti klaidų skaičių. Telema siūlo išsamų EDI sprendimą, kuris užtikrina sklandų dokumentų apsikeitimą su LIDL, taip suteikdamas tiekėjams laiko ir kaštų taupymo galimybes.

 

Telema EDI sprendimas Baltijos šalyse

Telemos EDI sprendimas LIDL taikomas ne tik Estijoje, bet ir Latvijoje bei Lietuvoje. Automatizuojant dokumentų apsikeitimą, Telema padeda tiekėjams taupyti vertingus resursus ir užtikrina, kad jie atitiktų griežtus LIDL procesų standartus. Ši paslauga galiausiai pagerina bendrą tiekėjų bendradarbiavimo efektyvumą su LIDL.

Daugiau informacijos apie efektyvų elektroninių dokumentų apsikeitimą su LIDL parduotuvėmis galite gauti susisiekę su Telema specialistais el. paštu info@telema.com.