Tegra įsidiegė Telema EDI reaguodama į klientų atsiliepimus
EDI, EDI Supplier klientų istorijos, Naujienos
Kov 27, 2024
Lietuvoje Tegra produktų galima rasti beveik kiekvienoje DIY (Pasidaryk pats) parduotuvėje, o tai rodo, kad jie plačiai paplitę ir stipriai įsitvirtinę rinkoje. UAB Tegra State kuria ir platina statybinius klijus, sandariklius ir montavimo putas. Pradėjusi veiklą Lietuvoje, įmonė išplito nuo Vakarų Europos iki Tolimųjų Rytų.
Verslo plėtra vis labiau reikalavo automatizacijos ir inovacijų, kad būtų išlaikytas konkurencingumas ir efektyvumas. Tegra generalinis direktorius Povilas Staigis paaiškina situaciją:
„Norint suprasti Tegra veiklos mastą Baltijos šalyse, reikėtų atsižvelgti į tai, kad aptarnaujame daugiau nei 500 klientų ir užtikriname pristatymus į 440 vietų Lietuvoje ir 240 Latvijoje, apdorojame maždaug 1200 užsakymų per mėnesį. Tokios apimtys buvo didelė našta mūsų darbuotojams, skatindamos mus ieškoti sprendimų, kaip supaprastinti mūsų operacijas ir padidinti efektyvumą.“
Atsižvelgiant į aplinkybes, įmonei Tegra buvo natūralu ieškoti automatizacijos sprendimų užsakymų ir sąskaitų faktūrų mainuose su partneriais, siekiant pagerinti efektyvumą ir tikslumą. Prieš pereinant prie Telemos, Tegra bendradarbiavo su kitu EDI operatoriumi. Tuo metu Tegros klientų bazė buvo mažesnė, o ankstesnis paslaugų teikėjas rodė minimalų entuziazmą plėsti savo klientų tinklą. Be to, Tegra procesai EDI naudojimu nebuvo optimaliai sustyguoti, dėl ko EDI potencialios naudos buvo mažai išnaudotos.
Dėl šių iššūkių ir siekiant pagerinti savo veiklos galimybes, Tegra 2016 m. gegužę nusprendė įsidiegti Telema elektroninių duomenų mainų (EDI) paslaugas bendrauti su savo prekybos partneriais. Tai žymi reikšmingą žingsnį verslo procesų supaprastinimo ir augimo skatinimo link. Tegra state UAB generalinis direktorius paaiškina:
„Mūsų sprendimą bendradarbiauti su Telema lėmė mūsų klientai – dauguma pasiūlė dirbti su Telema EDI dėl jų teigiamų patirčių. Šiuo metu kas mėnesį apsikeičiame daugiau nei 700 prekybos dokumentų su VIP klientais Lietuvoje ir Latvijoje.“
Įsidiegusi Telema EDI Supplier, Tegra pagerino savo užsakymų valdymo ir sąskaitų apdorojimo galimybes. Pagrindinis privalumas, kaip pagrindas kitoms naudoms, yra paprastumas ir patogumas, kurį tai siūlo. Dėl reikšmingo rankinių užduočių mažinimo, kurį suteikia plati automatizacija, Tegra patiria mažiau žmogiškųjų klaidų ir greitesnį proceso vykdymą. P. Staigis pastebi, kad EDI taip pat teigiamai veikia klientus, kurie vertina efektyvumą ir aplinkosaugą. Jis išsamiau paaiškina:
„Klientai vertina mūsų pastangas supaprastinti jų vidaus operacijas, o tai veda prie glaudesnio bendradarbiavimo. Panaikindami popierines sąskaitas, prisidedame ir prie jų aplinkos tvarumo iniciatyvų.“
MS Dynamics AX integracija su EDI buvo prižiūrima Tegra IT vadovo Denyso Senino. Jis pastebėjo, kad procesas buvo įvykdytas be jokių komplikacijų, pabrėždamas paslaugos efektyvumą ir stabilumą. Seninas komentuoja:
„Reikšmingas privalumas yra Telema naudotojui draugiškas internetinis savitarnos portalas, kuris suteikia prieigą prie dokumentų judėjimo žurnalo, leidžia ieškoti potencialių partnerių prisijungimui ir siūlo patogų būdą kreiptis į klientų aptarnavimą.“
Povilas Staigis svarsto apie Tegra ateities planus, remdamasis jų sėkminga EDI patirtimi Lietuvoje. Įmonė dabar siekia išplėsti EDI integraciją į naujas rinkas, įskaitant Vokietiją ir Skandinavijos šalis. Jis teigia:
„Žvelgiant į artimą ateitį, kadangi jau turime žinių Lietuvoje, taip pat planuojame EDI integraciją naujose rinkose – Vokietijoje ir Skandinavijos šalyse. Tikiuosi, kad Telema galės padėti mūsų planams tapti tikrove. Įmonėms, kurios vis dar ieško būdų automatizuoti savo prekybos procesus, rekomenduoju Telemą kaip patikimą partnerį.“
Šis strateginis žingsnis pabrėžia Tegra ambiciją supaprastinti operacijas ir sustiprinti savo pozicijas Europoje. Remdamasi įrodyta EDI nauda ir Telema partneryste, Tegra yra pasiruošusi didinti efektyvumą ir skatinti glaudesnį bendradarbiavimą šiose naujose rinkose.
2023 metais Tegra pajamos pasiekė 17 milijonų eurų. Lietuvoje dirba 34 darbuotojai, o 7 darbuotojai – jų Latvijos biure. Vietinės pardavimo komandos taip pat dirba Vokietijoje, Lenkijoje, Suomijoje ir Ukrainoje. Tegra naudoja MS Dynamics AX kaip savo sandėlio ir finansų valdymo programinę įrangą. Kiekvieną mėnesį firma apsikeičia daugiau nei 700 dokumentų su savo mažmeninės prekybos partneriais naudodama Telema EDI Supplier produktą.