Lincona padidino savo pajamas 25% dėka Telema VMI
Gru 12, 2019
Vieno didžiausių Estijos grindų gamintojų „Lincona“ valdybos narys Sven Ersling pasakoja apie tai, kaip Telema paslaugų naudojimas padidino jų pardavimo pajamas.
Lincona buvo įkurta 1992 m. ir tapo viena didžiausių grindų tiekėjų Estijoje. Lincona augo metai iš metų, o jų gaminių spektras apima beveik visų tipų grindis. Didžiausias produktų asortimentas ir pardavimų apimtys rinkoje reiškia, kad įmonei reikia dar daugiau tikslumo visuose savo procesuose, todėl jie prieš septynerius metus kreipėsi į Telemą dėl jos paslaugų.
Kodėl Lincona nusprendė naudotis Telema paslaugomis?
Šiandien Lincona aktyviai naudojasi trimis Telema paslaugomis: Telema EDI Supplier, Telema MMT ir Telema VMI. Šios paslaugos padeda padaryti įmonės tiekimo grandinės procesus sklandesnius, tikslesnius ir skaidresnius. Žmogaus rankinis darbas įvedant duomenis gali sąlygoti klaidas ir būti neefektyvus. Telema paslaugos patobulino Lincona procesus minimizuojant duomenų klaidų skaičių, kas savo ruožtu automatiškai sumažino taisymų poreikį. „Mūsų atlikta analizė su Bauhof parodė, kad pasinaudodami Telema VMI (Vendor Managed Inventory), mums pavyko padidinti savo pardavimo pajamas 25%“, – sako Ersling. „Dabar mes kasdien gauname duomenis apie pardavimus ir atsargas EDI pagalba, ir tai kartu su dažnesniais pristatymais užtikrina būtiną produktų kiekį pardavimo vietose. Rezultatai buvo akivaizdūs per pirmuosius 4 mėnesius! “
Kas turėtų naudotis Telema paslaugomis?
Ersling įsitikinęs, kad Telema tinka bet kuriai prekybos įmonei, tiek parduodančiai, tiek perkančiai produktus. „Rinkos situacijoje, kai darbo yra daugiau nei darbuotojų, įmonė neturėtų gaišti laiko procesams, kurie gali būti automatizuoti, ypatingai šalyje, kuri didžiuojasi, kad yra geriausia skaitmeniniame pasaulyje.“ „Lincona“ darbuotojai teigiamai atsiliepė apie Telema paslaugas ir pažymėjo, kad jie nuo pat pradžių nepatyrė jokių nesėkmių, o tai retai būna bandant naujus dalykus. Telema neabejotinai padėjo „Lincona“ pagerinti jų verslo procesus. Dėl šios priežasties Ersling yra pasirengęs rekomenduoti: „Nedvejokite per ilgai!“.
Telema VMI
Vendor Managed Inventory (VMI) remiasi atsargų papildymo strategija, kai pirkėjai, užuot siuntę užsakymus, elektroniniu būdu kasdien su savo tiekėjais dalijasi pardavimų informacija (POS duomenimis). Remdamiesi šiais duomenimis, tiekėjai priima sprendimus dėl prekių papildymo parduotuvėje ir sugeba reaguoti į netikėtą paklausą. VMI padeda padidinti gaminių prieinamumą, sumažinti atsargų kiekį ir sąnaudas, padidinti pajamas ir tiekimo grandinės efektyvumą.
Telema VMI leidžia perduoti duomenis iš pirkėjo tiekėjui ir suteikia paprastas priemones analizuoti duomenis taip, kad tiekėjas galėtų greitai ir patogiai priimti sprendimus dėl prekių papildymo.