Kuldiga tradicijos palaikomos Telema EDI

EDI, EDI Supplier klientų istorijos, Klientų istorijos, Naujienos

Kuldiga tradicijos palaikomos Telema EDI

Kuldīga kepykla, Telema klientas  nuo 2012 m., teikia pirmenybę tradiciniams kepimo metodams ir vietiniams produktams. Tačiau jų tiekimo grandinės procesai yra palaikomi šiuolaikinių EDI technologijų. 

Kuldīgas maizes ceptuve turi ilgą istoriją – kepykla buvo įkurta vaizdingame Latvijos mieste Kuldīgā beveik prieš 55 metus. Šiuo metu kepykloje keliomis pamainomis dirba beveik 100 žmonių, kas mėnesį pagaminantys  apie 200 tonų produktų. Produkcija parduodama tiek įmonės parduotuvėse, tiek maisto prekių parduotuvėse visoje Latvijoje. Didžiausia Kuldīga kepinių paklausa yra mažmeninės prekybos tinkluose Rimi ir Maxima.

Įmonės sėkmė ir augimas daugiausia grindžiamas tradicijomis. Perkant žaliavas visada teikiama pirmenybė vietinėms. Tradiciniai kepimo būdai leido Kuldīga kepyklos gaminiams laikui bėgant išlaikyti vienodą kokybę ir skonį.

Tačiau, anot bendrovės vadovo Lauris Stolbovs, konkurencija rinkoje yra nuožmi:

„Svarbu ne tik turėti gerą, tradicinį produktą, kurį žmonės nori valgyti, bet ir nepraleisti pro akis dabartinių technologijų, pateikiančių produktus į rinką.“

Kuldīga kepyklai pradėjus bendradarbiauti su didžiaisiais mažmeninės prekybos tinklais, jie iš karto suprato, kad reikia automatizuoti savo procesus. Jų ERP sistemos Horizon funkcionalumas galėjo būti išplėstas su partneriais pradėjus  naudoti elektroninius duomenų mainus (EDI). Kuldigos kepykla įvertino pasirinkimus ir nusprendė bendradarbiauti su Telema – labiausiai patyrusiu EDI operatoriumi Baltijos šalyse.

Kuldīga kepyklos EDI dokumentų perdavimas buvo visiškai integruotas į esamą ERP per Telema EDI modulį Horizon-e. Dabar mažmenininkų elektroniniai užsakymai gaunami tiesiogiai sistemoje Horizon ir gali būti nedelsiant apdorojami, išvengiant rankinio duomenų įvedimo ir kopijavimo. Elektroniniai dokumentai padidino įmonės procesų tikslumą ir padėjo sumažinti nesusipratimų ir klaidų skaičių pristatymo dokumentų sraute.

Kuldīga kepykla per Telema sistemą gauna ir kasdien apdoroja šimtus EDI užsakymų. Jų bendradarbiavimas su didžiaisiais mažmeninės prekybos tinklais buvo supaprastintas iki tobulumo, o Telema EDI modulis su Horizon ERP suteikia galimybę paprastai keistis dokumentais su Rimi ir Maxima tinklais. Bendrovės vyriausioji buhalterė Jana Dembovska komentuoja:

„Su Telema visiškai neturime jokių problemų – paslauga sklandi ir patogi. Pagrindinis pranašumas, be abejo, yra tas, kad užsakymai automatiškai gaunami į Horizon ERP ir mes nesugaištame nė minutės mūsų laiko, skirtingai nei juos įvesdami ranka, o vėliau perrašydami į sistemą“.

2020 m. pandemija taip pat nepakeitė  Kuldīga kepyklos darbo tempo – nepaisant laiko žmonės visada valgys duoną, ir daugelis išlieka ištikimi savo pasirinktam prekės ženklui. Taip pat naujoji karta auga jau pažįstanti Kuldīga duoną, nes įmonės produktai yra pagrindinis produktas daugelyje Latvijos mokyklų ir darželių.

„Užsakymus kitos dienos pristatymui mes priimame kaip elektroninius užsakymus ir telefonu. EDI užsakymų apdorojimas yra žymiai greitesnis ir palaiko mūsų produkcijos „Kaip tik laiku“ principą. Kiekvieną dieną mes kepame tiksliai tiek, kiek produkcijos mūsų klientams reikia kitą dieną “, – atkreipia dėmesį įmonės vadovas Lauris Stolbovs.

Kai atidaromos naujos parduotuvės, Kuldīga kepykla skatina jas nedelsiant pradėti nuo EDI, nes tai yra efektyviausias būdas keistis užsakymais, važtaraščiais ir sąskaitomis.

Įdomus faktas:

Kuriuo metu duonos suvartojimas Latvijoje yra didžiausias?

Pavasarį / Vasarą / Rudenį / Žiemą