Gourmet Bakery vos per vienerius metus išaugo nuo nedidelio pyragų tiekėjo prekybos centrams iki diversifikuoto gamintojo su nuosavomis parduotuvėmis. Telema EDI naudojimas padėjo išplėsti verslą. Automatiškai apdorojant pardavimo užsakymus sutaupoma 7,5 valandos per dieną, ir taip lieka laiko prasmingesnėms užduotims. Taip yra sutaupoma daugiau nei 200 valandų per mėnesį.
Gourmet Bakery buvo įkurta mažiau nei prieš metus, kai pramonės profesionalas Andrejs Grigorjevs ir jo sutuoktinė Natālija Grigorjeva nusprendė užpildyti rinkos nišą. Latvijos žmonės dažniausiai užsisakydavo kepinius pagal individualius užsakymus iš privačių kepėjų arba pirkdavo itin riebius pyragus iš artimiausio prekybos centro. Vidutiniame prekybos centre rasti keptus gaminius iš kokybiškų ingredientų buvo tikras iššūkis. Štai čia įžengė Gourmet Bakery – siekdami pateikti aukštos kokybės pyragus mažmeninės prekybos tinkluose.
Iš pradžių užsakymai buvo gaunami telefonu ir el. paštu, kur tam paskirtas specialistas rankiniu būdu įvesdavo duomenis užpildant užsakymą Word šablone. Maždaug 50 užsakymų apdorojimui prireikdavo visos darbo dienos, ir aišku, tai nebuvo teisingas kelias, jei įmonė norėjo augti.
Pasirašydama sutartis su pirmaisiais mažmeninės prekybos tinklais – Rimi ir Mego – Gourmet Bakery išnagrinėjo galimas tiekimo grandinės automatizavimo galimybes ir su Telema Latvia pagalba įdiegė EDI ryšį su šiais tinklais. Dabar mažmeninės prekybos tinklų užsakymai elektroniniu būdu gaunami tiesiai į verslo valdymo sistemą Accor Profi, kur juos galima konvertuoti į sąskaitas ir išsiųsti atgal klientams taip pat elektroniniu formatu. Bendrovės įkūrėja Natalija Grigorjeva komentuoja:
„Priimti užsakymus per Telema EDI yra daug patogiau ir sutaupoma daug laiko. Su Telema EDI darbo krūvį galime apdoroti per pusvalandį, kai anksčiau tam prireikdavo visos dienos. Ir visos klaidos eliminuotos!“.
Šiuo metu įmonė atidaro savo nuosavas delikatesų parduotuves ir e-komercijos tinklapį (www.gourmetbakery.lv) bei plečia asortimentą kitais keptais gaminiais. Jie džiaugiasi turėdami tokį partnerį kaip Telema, kuris palaiko jų augimą ir tiekimo procesų tobulinimą. Paklausta, kuo dabar užsiima asmuo, kuris anksčiau įvedinėjo duomenis, nes dabar šį darbą atlieka Telema EDI, Natalija linksmai atsako:
„Tokioje mažoje įmonėje kaip mūsų visada yra daug veiklos. Vietoje rutininio duomenų įvedimo ir dokumentų spausdinimo, darbuotojas padeda atlikti vertingesnes užduotis“.
Šiandien Gourmet Bakery keičiasi elektroniniais dokumentais su beveik 400 parduotuvių visoje Latvijoje. Kai užsakymų kiekis per mėnesį viršija 2000, automatizuotas užsakymų apdorojimas yra neabejotinas konkurencinis pranašumas.