Eugesta lenkia konkurentus naudodama EDI
Bir 26, 2024
Kas nežino Evian, Danone, Barilla, Actimel arba Heinz? Šie žinomi prekės ženklai yra tarp daugelio, kuriuos Eugesta tiekia Baltijos rinkai. Elektroninių duomenų mainų (EDI) su prekybos partneriais įdiegimas prieš 10 metų iškėlė Eugestą į lyderius tarp konkurentų. Nors Telema EDI paslaugomis naudojasi visos Eugesta įmonės Baltijos šalyse, šis pasakojimas konkrečiai atspindi Eugesta Latvija EDI patirtį.
Seni būdai buvo nepakankami
Eugesta Latvija per mėnesį apdoroja daugiau nei 4300 užsakymų iš daugiau nei 700 pristatymo taškų ir išrašo 5000 sąskaitų-faktūrų. Užsakymai yra ilgi, vidutiniškai po 30 eilučių. Dėl tokio sudėtingumo vieno užsakymo įvedimas rankiniu būdu į jų ERP sistemą MS Dynamics AX vidutiniškai trunka 23 minutes. Tai reiškia maždaug 1700 darbo valandų per mėnesį, kas yra lygu 10 pilno etato darbuotojų darbo krūviui.
Dėl to tapo svarbu rasti geresnį būdą, kaip tvarkyti augantį užsakymų ir sąskaitų kiekį. Agris Treiguts, Eugesta Latvija logistikos vadovas, pabrėžia įmonės įsipareigojimą inovacijoms, teigdamas:
“Mes visada sekame laiką ir inovacijas. Kai tik atsiranda sprendimų, kurie gali palengvinti darbo naštą, sumažinti klaidų skaičių ir pagreitinti procesus, mes visada esame priešakyje, juos įdiegdami.“
Ieškant Elektroninių Duomenų Mainų (EDI) sprendimo, pagrindiniai poreikiai buvo paprastumas ir vartotojui draugiška sistema. Eugesta Latvija ieškojo sprendimo, kuris pareikalautų minimalių programavimo pastangų jų pusėje, tuo pačiu suteikdamas standartizuotas, lengvai integruojamas galimybes su klientų sistemomis.
Sprendimas paleistas per savaitę
Įmonė vertino kelias galimybes, įskaitant tiesiogines integracijas su partneriais. Tačiau tai būtų buvę pernelyg sudėtinga dėl įvairių partnerių ir jų sistemų. Įmonė rado tai, ko ieškojo, Telema EDISupplier sprendime.
Svarbus veiksnys jiems apsisprendžiant buvo teigiamas esamų partnerių, kurie jau naudojo Telemą, atsiliepimai. Be to, platus Telema 5500 mažmeninės prekybos parduotuvių tinklas buvo ypač patrauklus. Tai reiškė, kad EDI ryšiai su dauguma Eugesta pristatymo taškų gali būti greitai užmegzti. Pasak Treiguto,
„Telemoje mes pastebėjome stiprų pasirengimą bendradarbiauti. Ir kas mus įtikino, buvo Telemos konkurencinga kainodara ir komanda su proaktyviu požiūriu rasti geriausią sprendimą klientui.“
Įgyvendinimo procesas buvo sklandus ir greitas, užtrukęs tik vieną savaitę nuo sutarties pasirašymo iki sistemos paleidimo. Nepaisant galimų iššūkių, perėjimas buvo sklandus.
Kas mėnesį sutaupoma 1000 valandų
Užsakymų ir sąskaitų apdorojimo automatizavimas reiškia reikšmingus laiko ir išlaidų taupymus. Naudojant Telema sprendimą, Eugesta Latvija sugebėjo integruoti daugiau nei 400 pristatymo taškų į savo EDI sistemą, kas sudaro maždaug 70% jų bendros mėnesinės užsakymų apimties. Be to, užsakymai buvo automatiškai priimami į Eugestos sistemą, pašalinant žmogiškąsias klaidas ir ženkliai gerinant duomenų kokybę.
Perėjimas prie elektroninių, kompiuteriu nuskaitomų užsakymų reiškia, kad kas mėnesį Eugesta dabar sutaupo daugiau nei 1000 valandų, sugaištamo rankiniam darbui ir klaidų taisymui – tai tolygu maždaug 10 000 eurų sutaupymui kas mėnesį.
Treiguts paaiškina,
“EDI naudojimas supaprastino Eugesta užsakymų gavimą, sąskaitų apsikeitimą ir apdorojimą, kas leidžia greitai ir be klaidų keistis duomenimis tiesiai sandėlio programinėje įrangoje.”
Be to, EDI įdiegimas ne tik standartizavo Eugesta procesus, bet ir drastiškai sumažino sąskaitų korekcijų poreikį, tokiu būdu dar labiau sutaupant laiką ir pinigus. Šis efektyvumas užtikrina, kad Eugesta produktai greičiau pasiekia parduotuvių lentynas, taip gerinant jų prieinamumą vartotojams ir suteikiant konkurencinį pranašumą rinkoje. Tai yra gyvybiškai svarbu išlaikant klientų pasitenkinimą ir lojalumą, kadangi tai užtikrina, jog vartotojai randa tai, ko jiems reikia, kada jiems to reikia, stiprinant Eugestos kaip patikimo tiekėjo reputaciją.
EDI palaiko tvarumą
Be operacinių patobulinimų, Eugestos ir Telemos bendradarbiavimui taip pat būdingas bendras atsidavimas tvarumui. Pavyzdžiui, Telema portale kiekvienas vartotojas gali matyti, kiek medžių buvo išsaugota jo įmonėje naudojant elektroninius duomenų mainus (EDI), ir taip apčiuopiamai įvertinti savo indėlį į tvarumą.
Kokybė, komunikacija, teigiama patirtis
Prisimindamas kelionę į EDI, Treiguts apibendrina Eugesta patirtį trimis pagrindinėmis temomis: „Kokybė“, „Komunikacija“ ir „Teigiama Patirtis“. Perėjimas prie Telema EDI sistemos ne tik padidino Eugestos operacinį efektyvumą, bet ir palaikė jų tvarumo tikslus. Eugestos rekomendacija partneriams rinkoje yra toliau ieškoti ir įgyvendinti automatizacijas bei inovacijas, kurios naudingos visai tiekimo grandinei, įskaitant galutinį vartotoją.
Eugesta
Eugesta yra tarptautinė distribucijos įmonė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Jie siūlo visapusišką paslaugų spektrą FMCG prekės ženklams, nuo pardavimų ir marketingo iki logistikos, prekių išdėstymo ir akcijinių paslaugų. Eugesta naudoja MS Dynamics AX ERP programinę įrangą. Kad būtų lengviau keistis daugiau kaip 28 000 dokumentų su 130 partnerių, jie naudoja Telema EDISupplier sprendimą užsakymams priimti ir sąskaitoms siųsti. 220 Eugesta prekybos agentų taip pat naudoja Telema eAgent sprendimą, skirtą pardavimo pajėgų automatizavimui – prekių išdėstymui ir užsakymams.