EDI padeda Finnfoam teikti geresnį klientų aptarnavimą

EDI, EDI Supplier klientų istorijos, Klientų istorijos, Naujienos

EDI padeda Finnfoam teikti geresnį klientų aptarnavimą

Finnfoam yra garsus Suomijos prekės ženklas, kurio specializacija – aukštos kokybės plastikinės termoizoliacinės medžiagos statybų pramonei. UAB Finnfoam gamina ir parduoda Finnfoam produktus 80-čiai klientų Baltijos šalyse, tokių kaip Lemora, Kesko Senukai, Makveža, Jungtinis tiekimas, Bikuvos prekyba, Kurši, Optimera ir kt. Norėdama tiekti produktus į 350 parduotuvių ir sandėlių, bendrovė turi apdoroti daugiau kaip 1000 užsakymų per mėnesį. Kadangi tai didelis krūvis darbuotojams, Finnfoam pradėjo ieškoti IT sprendimų, kaip automatizuoti pardavimo procesus.

Logistikos vadovė Rūta Čaplikienė prisimena istoriją: „Tai buvo 2018 m., kai mūsų įmonė pirmą kartą išgirdo apie EDI (elektroninius duomenų mainus). Apsidžiaugėme sužinoję, kad dauguma mūsų klientų jau naudojo EDI. Mes atlikome rinkos tyrimą ir gavome keletą pasiūlymų iš vietinių EDI paslaugų teikėjų. Dėl įvairių priežasčių savo operatoriumi pasirinkome Telemą, tačiau lemiamas veiksnys buvo Telema tinkle esančių partnerių skaičius. 2019 m. pabaigoje pradėjome bendradarbiavimą“.

„Dėl įvairių priežasčių savo operatoriumi pasirinkome Telemą, tačiau lemiamas veiksnys buvo Telema tinkle esančių partnerių skaičius.“

Finnfoam naudoja MS Dynamics Navision, kurią palaiko Softera. Dabar Finnfoam klientų užsakymai sklandžiai importuojami į jų sandėlio valdymo sistemą, o sąskaitos faktūros išsiunčiamos vos vienu mygtuko paspaudimu. EDI modulio diegimas į Navision vyko sklandžiai, išsprendus kai kuriuos iššūkius, susijusius su netinkamais klientų duomenimis apie produktus (kodai, matavimo vienetai).

„Kai išsiaiškinome produktų duomenų problemas ir galėjome pradėti EDI, greitai paaiškėjo tikroji nauda. Automatizavimas mums padeda sutaupyti mažiausiai 100 valandų per mėnesį rankinio darbo įvedant duomenis. Kadangi šiuo metu esame suskaitmeninę apie 40 proc. viso užsakymų kiekio, nesunku įvertinti, kad iš viso per mėnesį galėtume sutaupyti 250 valandų. Šį laiką mūsų įmonė neabejotinai gali panaudoti geresniam klientų aptarnavimui“, – komentuoja R. Čaplikienė.

„Automatizavimas mums padeda sutaupyti mažiausiai 100 valandų per mėnesį rankinio darbo įvedant duomenis. Šį laiką mūsų įmonė neabejotinai gali panaudoti geresniam klientų aptarnavimui.“

„Kalbant apie mūsų ateities planus – ir toliau įtrauksime naujus EDI klientus, kad Telema EDI sprendimas leistų sutaupyti dar daugiau brangaus laiko. Mes taip pat svarstome galimybę tą patį sprendimą įdiegti savo motininėje bendrovėje Finnfoam OY. Tai mums leistų taip pat automatizuoti ir pirkimo procesus tiekimo grandinėje“, – apibendrina Rūta Čaplikienė.

 

Apie UAB Finnfoam

Finnfoam OY kelionė prasidėjo 1971 m., kai jie pradėjo gaminti EPS vamzdžių izoliaciją. Per 50 metų laikotarpį Finnfoam grupė tapo viena pirmaujančių plastikinių termoizoliacinių medžiagų gamintojų. Bendrovė ir toliau investuoja į gamybos pajėgumus Suomijoje, Lietuvoje ir Ispanijoje. UAB Finnfoam Lietuvoje dirba 41 darbuotojas, o jos pajamos 2022 m. siekė 40,5 mln. Eurų.

Skaitykite plačiau apie Telema EDI Supplier arba suskaičiuokite, kiek galite sutaupyti EDI pagalba.