Rimi 4Doc EDI: dažniausiai užduodami klausimai

EDI, Naujienos

Rimi 4Doc EDI: dažniausiai užduodami klausimai

2020 m. rugpjūtį Rimi Baltic savo tiekimo grandinės EDI sprendimuose pradėjo aktyviai pereiti prie 4Doc  proceso . Keturi su tuo susiję dokumentai yra: 

  1. užsakymas (ORDER),
  2. važtaraštis (DESADV),
  3. gavimo patvirtinimas (RECADV),
  4. sąskaita (INVOICE).

Du iš šių dokumentų yra labai gerai žinomi visiems tiekėjams: užsakymas ir sąskaita. Du mažiau žinomi ir rečiau naudojami – važtaraštis ir gavimo patvirtinimas.

Elektroninis važtaraštis pagreitina ir supaprastina prekių gavimą. Šiandien galiojimo datos ir partijos numeriai įvedami rankiniu būdu, o tai užima laiko ir didina klaidų tikimybę. Ateityje šie duomenys bus automatiškai nuskaitomi iš EDI važtaraščių.

Elektroninis gavimo patvirtinimas firmai Rimi leidžia pateikti tiekėjams dar detalesnę informaciją apie gautas prekes. 

 

DUK apie RIMI 4DOC procesą:

  • Ar 4DOC yra reikalaujama iš visų tiekėjų? Taip, iš visų tiekėjų, tiekiančių į visus Rimi distribucijos centrus Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.
  • Keletas važtaraščių. Esant keletui važtaraščių su nuoroda į vieną pirkimo užsakymą, ar taip pat bus reikalingi ir keletas gavimo patvirtinimų? Prekėms, pristatomoms vienu vežimu, bus reikalingas vienas gavimo patvirtinimas, netgi esant daugeliui važtaraščių. 
  • Kokie matavimo vienetai turėtų būtų naudojami važtaraštyje? Geriausia naudoti ISO matavimo vienetų kodus. 
  • Ką dar turėčiau padaryti dabar? Jei jau keičiatės 4-iais transakcijos dokumentais su kitais mažmenininkais, tiesiog praneškite Telemai ir mes Jums  įjungsime šią paslaugą taip pat ir su Rimi. Jei Jūs dar neaktyvavote visų 4 EDI dokumentų tipų, prašome susisiekite su Telema klientų aptarnavimo komanda. Jei dar nesate Telema klientai, prašome atsiųsti užklausą adresu lit@telema.com ir mes nedelsiant susisieksime.
  • Koks vėliausias terminas? Pradedant nuo rugpjūčio mėn. ir ne vėliau kaip 2020 m. spalio 31 d.